Garantie & Klachten | Jouw tevredenheid staat voorop bij Memories Are Timeless
Bij Memories Are Timeless streven we naar tevreden klanten en producten van hoge kwaliteit. Toch kan er onverhoopt iets misgaan. Lees hieronder hoe we omgaan met garantie en klachtenafhandeling.
Garantie op jouw bestelling
Wij geven om onze producten en doen er alles aan om ze in perfecte staat te leveren. Gaat er toch iets mis tijdens het transport of blijkt er een productiefout te zijn? Dan kun je uiteraard aanspraak maken op garantie.
Volgens de wettelijke garantie ben je verplicht om het gebrek binnen 2 maanden na ontdekking bij ons te melden. Valt het defect binnen de garantietermijn en -voorwaarden? Dan zorgen wij kosteloos voor reparatie, vervanging of een passende oplossing.
Een klacht? Wij lossen het graag op
Heb je een klacht over een artikel of over onze dienstverlening? Laat het ons weten via e-mail of WhatsApp.
🖤 Omschrijf duidelijk je klacht
🖤 Voeg foto’s toe als dat helpt bij de beoordeling
🖤 Wij reageren op werkdagen binnen 24 uur met een voorstel of oplossing
We nemen elke klacht serieus en denken graag met je mee om samen tot een passende oplossing te komen.
Bemiddeling via WebwinkelKeur
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@memoriesaretimeless.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om jouw geschil aan te melden voor bemiddeling via WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil.