Garantie & Klachten | Memories Are Timeless

Wij hebben graag tevreden klanten

🖤 Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan jou te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor je aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien ben je verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.

 

🖤 Kwaliteit en tevredenheid staat bij ons hoog in het vaandel. Heb je een klacht over een bij ons aangekocht artikel? Stuur ons een mailtje of appje en omschrijf duidelijk jouw klacht. Voeg foto's toe indien dit jouw klacht kan onderbouwen. Nadat wij de klacht hebben beoordeeld gaan we dan ook het liefst met jou op zoek naar een passende oplossing. Je ontvangt uiterlijk binnen 24 uur een reactie van ons.

 

🖤 Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om het geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur.  Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer jouw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om jouw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.