• Op werkdagen voor 23.59 uur besteld, morgen in huis!*
  • Achteraf betalen mogelijk
  • Verzenden vanaf € 0,96
  • Gratis verzending vanaf € 34,99!
  • Cadeau-verstuur-service

Garantie en klachten ❤

Wij hebben graag tevreden klanten

Ik heb een klacht over mijn aangekochte product. Wat kan ik doen?

Wat vervelend! Kwaliteit en tevredenheid staat bij ons hoog in het vaandel. Stuur een e-mail naar info@memoriesaretimeless.nl en omschrijf in de mail duidelijk jouw klacht. Voeg foto's toe indien dit jouw klacht kan onderbouwen. Het is ook mogelijk om een bericht aan ons te versturen via de contactpagina op onze website. Nadat wij de klacht hebben beoordeeld gaan we dan ook het liefst met jou op zoek naar een passende oplossing.

 

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer jouw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om jouw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Ik heb een klacht gemeld. Hoe lang duurt het voordat ik een reactie ontvang?

Ons streven is om in alle gevallen binnen 24 uur een reactie te geven. Uiteraard geldt dit ook wanneer er een klacht is ingediend.

Garantie?
Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan jou te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor je aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien ben je verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.